علم و تکنولوژی

گوشی Vivo Z6 5G دهم اسفند معرفی می‌شود

گوشی Vivo Z6 5G دهم اسفند معرفی می‌شود

گوشی Vivo Z6 5G دهم اسفند معرفی می‌شود : بر اساس جدیدترین اخبار، شرکت Vivo در تاریخ 10 اسفند از تلفن هوشمند میان‌رده‌ای رونمایی می‌کند که با کمک چیپست اسنپدراگون 765 قابلیت استفاده از 5G را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

شرکت ویوو در حال آماده شدن برای عرضه تلفن هوشمند دیگری در بازار چین است و این دستگاه Vivo Z6 5G نام دارد. همان طور که از نام این دستگاه پیداست، گوشی مذکور جانشین Vivo Z5 خواهد بود. طبق اعلام این شرکت Vivo Z6 در تاریخ ۱۰ اسفند می‌شود. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید تا ببینیم چه اطلاعاتی از این دستگاه در دسترس است.

طبق شایعات، Vivo Z6 5G از چیپست میان‌رده اسنپدراگون ۷۶۵ استفاده می‌کند. متاسفانه فعلا اطلاعاتی درباره میزان رم و حافظه داخلی این دستگاه موجود نیست. همچنین چیزی درباره اندازه نمایشگر، فناوری پنل صفحه نمایش و رزولوشن آن در دست نداریم. این دستگاه در قاب عقب خود دوربینی چهارگانه خواهد داشت که در ماژولی به شکل مستطیل قرار گرفته. حسگر اثر انگشت این گوشی هم در همان قاب عقب تعبیه شده است.

با توجه به چیپست این دستگاه، پیش‌بینی می‌شود که Vivo Z6 5G رقیب Realme X50 5G و Redmi K30 5G باشد. این گوشی احتمالا قیمتی در حدود ۴۲۰ دلار خواهد داشت و فعلا باید منتظر بمانیم تا ببینیم در روزهای آتی چه اخباری درباره این دستگاه منتشر می‌شود

گوشی Vivo Z6 5G دهم اسفند معرفی می‌شود