موبایل

سامسونگ گلکسی اس20 اولترا به شدت محکم است

سامسونگ گلکسی اس20 اولترا به شدت محکم است

سامسونگ گلکسی اس20 اولترا به شدت محکم است :  اگر قصد دارید ۱۴۰۰ دلار در برای گوشی رده بالایی همچون سامسونگ گلکسی اس‌20 اولترا خرج کنید، احتمالا این انتظار را هم دارید که در کاربردهای روزانه قوی عمل کند. تست‌های انجام شده روی گلکسی اس20 اولترا این انتظار را برآورده کرده است.

 اگر قصد دارید ۱۴۰۰ دلار در برای گوشی رده بالایی همچون سامسونگ گلکسی اس‌20 اولترا خرج کنید، احتمالا این انتظار را هم دارید که در کاربردهای روزانه قوی عمل کند. تست‌های انجام شده روی گلکسی اس20 اولترا این انتظار را برآورده کرده است.

تست‌های انجام شده روی این گوشی نشان می‌دهد صفحه آن علاوه بر مقاوت در برابر خراشیدگی‌های ناخن دست، در مقابل خم شدن نیز بسیار مقاوم است. حتی ممکن است گوشی در کنار دسته کلید شما قرار بگیرد؛ باید گفت که جای نگرانی نیست. زیرا صفحه نمایش این گوشی حتی از مدل گلکسی زد فیلیپ هم مقاوم‌تر است.

همچنین یک تست ضربه‌ای نشان می دهد شیشه جلو و عقب اس20 اولترا از آسیب های کمتری نسبت به آیفون 11 Pro Max دید. اگرچه گوشی‌های اپل به دلیل استفاده از فولاد ضد زنگ از سخت‌افزار محکم‌تری در مقابل آلومینیوم گلکسی اس20 اولترا بهره می‌برد.

البته تمام اینها تست‌های مصنوعی هستند و شما هنوز هم باید با احترام با آن رفتار کنید. با این وجود ، خوب است بدانید که لازم نیست با ترس و استرس گوشی خود را در دسترس کودکان قرار دهید تا به این نتیجه برسید که آیا خوب کار می‌کند یا خیر؟

سامسونگ گلکسی اس20 اولترا به شدت محکم است