اخبار

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار SeTracker۲ – بخش اول

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار SeTracker۲ – بخش اول

در مقاله آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار SeTracker۲ – بخش اول ،با پیشرفت روزافزون تکنولوژی نسل جدیدی از تجهیزات الکترونیکی و هوشمند طراحی و تولید شده است. ردیاب‌های جی‌پی‌اس دار از آن دسته محصولاتی هستند که چند سالی است که وارد بازار محصولات دیجیتالی شده اند، ولی در این زمان کوتاه نظر افراد بسیاری را به خود جلب کرده اند. این محصولات  با هدف ایجاد آسودگی خاطر برای والدین و مراقبان کودکان یا افراد سالخورده و بیماران مبتلا به آلزایمرطراحی شده اند. مسلماً نظارت دائم بر این افراد کار آسانی نیست؛ اما این کار با استفاده از این گجت‌ها به سهولت انجام می پذیرد. ساعت های هوشمند ردیاب از جمله ردیاب های جی پی اس دار به شمار می روند که امروزه در میان خانواده ها طرفداران بسیاری دارد. یکی از روش‌های نوین برای ردیابی کودکان و افراد سالخورده و اطمینان از امنیت آنها استفاده از ساعت های هوشمند می باشد. ساعت های  جی‌پی‌اس دار علاوه بر کارایی به عنوان یک ساعت برای نمایش زمان و تاریخ ، نقش یک موقعیت یاب و یک تلفن را دارد که با در نظر گرفتن دغدغه‌های والدین طراحی شده است. این ساعت‌ها همزمان با ایجاد اطمینان خاطر برای والدین، ابزارهای مورد نیاز برای کودکان را در اختیارشان قرار می‌دهند و این امکان را فراهم می‌کنند که والدین بدون نیاز به خرید گوشی موبایل همواره با کودکان در ارتباط باشند. بنابراین  این نکته حائز اهمیت است که این ساعت های هوشمند تنها مجهز به قابلیت GPS نیستند و دارای امکانات کارآمد و مفید دیگری از جمله تماس تلفنی امکان تماس اضطراری ، ارسال و دریافت پیغام صوتی ، نظارت صوتی ، حصار امنیتی و … نیز می باشند.

با استفاده از اپلیکیشن SeTracker۲ می‌توانید با ساعت های جی‌پی‌اس دار ارتباط برقرار کنید، و به راحتی مدیریت ساعت هوشمند را انجام دهید .  از طریق این اپلیکیشن می توان موقعیت لحظه به لحظه شخص، پیغام ها، تاریخچه مسیرهای طی شده و … را مشاهده کرد و هم چنین تمامی تنظیمات مربوط به ساعت را انجام داد.
در مقاله ” آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار  SeTracker۲ ” که در سه بخش برای شما کاربران گرامی بر روی مجله اینترنتی تکین مال قرار داده ایم ، به معرفی نرم افزار SeTracker۲ و آموزش مرحله به مرحله گزینه های کاربردی آن پرداخته ایم. در بخش اول این مقاله نصب و راه اندازی اولیه این نرم افزار را به صورت مرحله به مرحله و تصویری بیان کرده ایم.

نصب نرم افزار SeTracker۲

جهت مدیریت ساعت های هوشمند به نرم افزار SeTracker۲ نیاز است، این نرم افزار را می توان از طریق لینک (دانلود نرم افزار SeTracker۲ دانلود کرده و بر روی تلفن همراه خود به راحتی نصب کنید و از آن بهره ببرید.

تنظیمات اولیه نرم افزار

پس از نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه، مانند دیگر نرم افزارها جهت استفاده لازم است که آن را راه اندازی کنید، به همین منظور در قدم اول  SeTracker۲ را باز کرده ، با صفحه زیر مواجه می شوید.

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار SeTracker2 - بخش اول

در این صفحه به صورت خلاصه دستورالعمل اولیه استفاده از نرم افزار نوشته شده است ، کافیست که گزینه” OK  ” موجود در پایین صفحه را کلیک کرده تا وارد صفحه ورودی شوید. لازم به ذکر است پس از کلیک کردن بر روی” OK ” با پیغامی  که در تصویر زیر نمایش داده شده است مواجه می شوید ، این پیغام به معنی ارسال  اطلاعیه توسط این نرم افزار بر روی تلفن شما می باشد. کافیست گزینه ” Allow ” که به معنی پذیرش است را انتخاب کنید.

 آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار SeTracker2 - بخش اول

ثبت نام در نرم افزار

با انتخاب گزینه گفته شده در قسمت قبلی وارد صفحه ورودی می شویم، در صورتی که از این نرم افزار را در گذشته استفاده نکرده اید و ثبت نام انجام نداده اید لازم است که در ابتدا ثبت نام انجام داده شود. قبل از انجام مراحل ثبت نام در ابتدا برروی گزینه ” Area” کلیک کرده و گزینه ” Asia and Oceania  ” را به دلیل اینکه کشور ما در این منطقه قرار دارد، انتخاب کنید. به منظور استفاده راحتتر از این نرم افزار بر روی گزینه English کلیک کرده و زبان نرم افزار را به ” Persian ” تغییر داده شود.

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار SeTracker2 - بخش اول

پس از انجام مراحل گفته شده از طریق گزینه موجود در بالای صفحه وارد صفحه ثبت نام شوید.

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار SeTracker2 - بخش اول

پس از انتخاب گزینه ثبت نام با پیغامی که در زیر نمایش داده شده مواجه می شوید، این پیغام به معنی اجازه استفاده از موقعیت مکانی شما توسط SeTracker۲ زمانی که از این اپلیکشن استفاده می کنید می باشد. با انتخاب گزینه ” Allow ” که به معنی پذیرش است این اجازه را به نرم افزار می دهید.

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار SeTracker2 - بخش اول

پس از انجام مراحل فوق وارد صفحه ثبت نام شده و با وارد کردن آدرس ایمیل، کد تایید و یک رمز عبور ۶ الی ۱۲ رقمی مراحل ثبت نام را تکمیل کنید.

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار SeTracker2 - بخش اول

ثبت کد ساعت هوشمند

پس از تکمیل مراحل ثبت نام ، وارد صفحه اضافه کردن ردیاب می شوید، در این صفحه از طریق گزینه” مجوز : اسکن کنید …” کد IMEI موجود بر پشت ساعت را اسکن کرده و یا به صورت دستی کد موجود بر پشت ساعت را وارد نمایید، سپس در قسمت نام مستعار، یک نام کاربری برای خود برگزینید و همچنین با انتخاب گزینه سوم عنوان کاربری خود را مشخص فرمایید، سپس با کلیک بر روی گزینه “تایید” که در پایین صفحه قرار دارد، وارد صفحه اصلی نرم افزار می شوید.

نکته قابل ذکر این است که قبل از راه اندازی بایستی ساعت خود را شارژ کرده و یک عدد سیم کارت با قابلیت دسترسی به اینترنت درون آن قرار دهید.

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار SeTracker2 - بخش اول

با ورود به صفحه اصلی و پس از سپری شدن چند دقیقه نرم افزار مکانی که ساعت ردیاب در آن قرار دارد را به شما نمایش می دهد.

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار SeTracker2 - بخش اول

 

برای آشنایی با نحوه کارکرد گزینه های مختلف این نرم افزار به بخش دوم   و بخش سوم این مقاله مراجعه فرمایید.

 

تهیه شده توسط گروه تولید محتوا مجله اینترنتی تکین مال

 

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار SeTracker۲ – بخش دوم

آموزش نصب و راه اندازی نرم افزار SeTracker۲ – بخش سوم